BioLab is een bedrijf welke velen verschillende stijlen in communicatie kende. Brancom is vanuit de basis betekenis voort gaan borduren tot een professionele eenduidige corporate identity.
BioLab is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een bedrijf met een totaalaanpak. Dit houdt in dat BioLab volledige ontzorging biedt aan haar klanten. De oude website, ontwikkeld in 2007, bood niet de juiste voorzieningen om de totaalaanpak te communiceren naar de doelgroep.
Brancom heeft de nieuwe responsive website inclusief compleet nieuwe infrastructuur ontworpen en ontwikkeld.
De werkzaamheden van BioLab zijn vrij complex en daardoor lastig uit te leggen. Ter ondersteuning voor nieuwe klanten en de online doelgroep is er een alles vertellende animatie ontwikkeld.
De animatie, ontwikkeld in een unieke en humoristische stijl, laat zien wat BioLab doet en waarom zij dit doen.
Naast de online werkzaamheden hebben wij ook de offline promotie voor BioLab gerealiseerd. Van een flyer, brochure, rollup banner tot de boarding en presentatie in het Stadion Woudesteijn van Excelsior Rotterdam en Het Kasteel van Sparta Rotterdam, wanneer BioLab iets nodig heeft zorgen wij dat we klaar staan om aan de slag te gaan!
Voor BioLab voeren wij de gehele SEO campagne uit. Dit houdt in dat wij de teksten en de technische ontwikkeling optimaliseren voor de website om nog beter gevonden te worden. Naast SEO voor www.biolab.nl zijn er reeds een tiental externe landingspagina’s ontwikkeld. Deze pagina’s zijn ingericht per specifieke dienst. Op deze manier trekt BioLab meer leads naar zich toe.
Middels het gebouwendossier wordt het inzichtelijk wat de problemen van de verschillende panden van klanten zijn. Aan de hand van deze lijst kan er een planning gemaakt worden waardoor de problemen worden opgelost door de Technische Dienst van BioLab. Het gebouwdossier is volledig ontworpen en ontwikkeld door Brancom.
BioLab heeft met zijn C-Lean totaalaanpak een event georganiseerd in het Van der Valk Hotel. Brancom heeft de complete communicatie uitgevoerd van uitnodigingen tot event website.
Op de website kon er worden deelgenomen aan een quiz om bekend te raken met C-Lean en natuurlijk kans te maken op 1 van de geweldige prijzen.
Heeft u nog een vraag of opmerking? Twijfel niet en neem contact met ons op
of kom eens gezellig langs voor een kopje koffie!
Heeft u nog een vraag of opmerking?
Twijfel niet en neem contact met ons op
of
kom eens gezellig langs voor een kopje koffie!
Heeft u nog een vraag of opmerking? Twijfel niet en neem contact met ons op of kom eens gezellig langs voor een kopje koffie!