Regelmatig maken wij voor Fintage House advertenties die online of offline getoond worden. De advertenties varieren van uitnodigingen voor evenementen, het feliciteren van klanten, of algemene advertenties om de naamsbekendheid van Fintage House te vergroten. De offline advertenties worden regelmatig vertoond in het BillBoard magazine in Amerika.
Voor FilmAid international, een goed doel die door middel van film en andere media levensreddende informatie verspreid aan gemeenschappen die getroffen zijn door een ramp of leven in armoede, hebben wij een animatie ontwikkeld om FilmAid te bedanken. Daarnaast is het doel van de animatie om mensen tijdens kerst ‘13 een donatie te laten doen zodat FilmAid in 2014 nog meer mensen kan helpen.
In 2010 zijn wij met het managementteam van Fintage House om de tafel gegaan om één van hun probleemstellingen te bespreken en hiervoor een passende oplossing te bedenken. Omdat Fintage House wereldwijd zo een 20 vestigingen heeft, en de communicatie voornamelijk via email liep, waren de email conversaties vaak erg lang. Dit zorgde ervoor dat er emails over het hoofd gezien werden. De oplossing die toen aangedragen is door ons was het ontwerpen en ontwikkelen van een web-based applicatie, een zogeheetten Communication Tool.
Al snel kreeg de applicatie de naam “FRED”, wat staat voor “your Friend who is Reliable, Entertaining and there for you Daily. Binnen de applicatie kan men nieuwsberichten delen, projecten aanmaken, onderling chatten, to-do lijsten bijhouden, taken delegeren, enquetes aanmaken, de veiligheidsregels bekijken per kantoor en bijvoorbeeld belangrijke documenten delen.
De applicatie heeft binnen 2 jaar het email verkeer met 61% verminderd. Deze communicatie gebeurd nu allemaal binnen FRED.
Voor Fintage House verzorgen wij regelmatig de online uitnodigingen voor verschillende evenementen. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van Mailchimp in combinatie met een responsive RSVP website. Via Mailchimp word de beoogde doelgroep uitgenodigd per e-mail waarna zij via de website zich kunnen aanmelden voor het evenement. Dit jaar hebben wij dit onder andere voor het Cannes Filmfestival en MIDEM event gerealiseerd.
Voor Fintage House heeft Brancom het volledige kookboek ontworpen. Fintage House heeft intern via het wereldwijde personeel verschillende recepten verzameld. Deze recepten staan in het kookboek samen met een sfeerfoto. Het kookboek is verzonden naar alle directe klanten, zo leert men het personeel kennen tijdens het koken van een heerlijk gerecht!
Omdat de werknemers van Fintage House veel onderweg zijn is er een mobiele applicatie ontwikkeld die het mogelijk maakt om onderling te chatten. Deze functionaliteit zat al in de web-based applicatie FRED, maar is voor het gebruikersgemak ook omgezet tot mobiele applicatie.
"I have been working with Brancom for over 5 years and during that time I learned that not only are they highly competent in delivering great results, they are intuitive when dealing with each and every project request. Their way of working challenged us and enhanced our goals and aspirations. Uber clever, clean and creative!"
Heeft u nog een vraag of opmerking? Twijfel niet en neem contact met ons op
of kom eens gezellig langs voor een kopje koffie!
Heeft u nog een vraag of opmerking?
Twijfel niet en neem contact met ons op
of
kom eens gezellig langs voor een kopje koffie!
Heeft u nog een vraag of opmerking? Twijfel niet en neem contact met ons op of kom eens gezellig langs voor een kopje koffie!