Webvoorraad regelt e-fulfillment voor webwinkels, webshops en e-commerce bedrijven. Wij kregen de eer om het nieuwe logo voor hen te ontwerpen. Het logo diende in één opslag kenbaar te maken waar Webvoorraad voor staat.
Er is een keuze gemaakt uit verschillende lettertypes die Webvoorraad het best omschrijven. Het gekozen lettertype is uniek, strak en modern wat aansluit op de diensten die Webvoorraad aanbiedt. Hiervoor was het lettertype Neuropolitical de beste keuze.
De kleuren voor het logo bestaan uit blauw en zwart. Het blauw representeert zakelijkheid en levendigheid, het staat voor de continuïteit die Webvoorraad biedt. Het zwart straalt de chique werkwijze en representatie van Webvoorraad uit.
Het uiteindelijke logo voor Webvoorraad is een strak en simpel beeldmerk geworden waarin zij goed naar voren komen. Klanten herkennen Webvoorraad direct in het gehanteerde lettertype.
Na het ontvangst van de ontwerpen hebben wij de website volledig ontwikkeld in Wordpress. De website is responsive waardoor deze op iedere smartphone, tablet, laptop en desktop goed te bekijken is. De website biedt een duidelijke structuur zodat men direct de diensten, klantcases en het laatste nieuws kan vinden.
Heeft u nog een vraag of opmerking? Twijfel niet en neem contact met ons op
of kom eens gezellig langs voor een kopje koffie!
Heeft u nog een vraag of opmerking?
Twijfel niet en neem contact met ons op
of
kom eens gezellig langs voor een kopje koffie!
Heeft u nog een vraag of opmerking? Twijfel niet en neem contact met ons op of kom eens gezellig langs voor een kopje koffie!